Administració Vertical (Gestió del Patrimoni)

El seu patrimoni en bones mans

Des del nostre departament de gestió patrimonial i lloguers, treballem de manera coordinada amb la resta de l’organització per maximitzar i optimitzar el rendiment dels seus actius immobiliaris. Proporcionem assessorament integral en totes les qüestions relacionades amb els seus béns immobles, oferint un tracte personalitzat, atenció constant i informació detallada, tot això sota la responsabilitat de l’administrador de finques i un API col·legiat.

Serveis a patrimonis i lloguers

La revaloració constant del seu patrimoni i la seva seguretat només es poden aconseguir mitjançant una gestió realment seriosa i eficaç. Per això, a Avant Vivenda ens encarreguem de tots els tràmits necessaris per a la gestió integral del seu patrimoni i el lloguer de la seva propietat, amb l’objectiu de maximitzar-ne la rendibilitat i l’optimització.
El nostre experimentat equip de professionals a Avant Vivenda realitza una minuciosa selecció d’inquilins per assegurar-li la màxima seguretat en el lloguer del seu immoble.
Gestió Administrativa i Econòmica
Portem a terme totes les gestions necessàries perquè no hagi de preocupar-se ni d’ocupar-se del seu immoble.
Emissió i cobrament de rebuts
Gestió de l’augment del cost de vida i repercussió d’obres i costos dels serveis als arrendataris en lloguer
Supervisió de pagaments (impostos, taxes, arbitris, serveis i subministraments així com obres i reparacions)
Revisió final de liquidacions mensuals
Gestió, seguiment i control d’impagats
Seguiment i control dels sinistres, fins a la seva liquidació total per la companyia d’assegurances
Gestió comercial
Centralitzem tota la gestió comercial del seu immoble i actuem com a intermediari entre el propietari i l’inquilí per maximitzar el rendiment del lloguer de la seva propietat.
Assessorament a propietaris per una millor rendibilitat
Valoració del lloguer dels immobles
Gestió publicitària adequada per a cada producte
Recerca i selecció d’inquilins potencials
Confecció de contractes de lloguer
Tramitació d’altes dels subministraments
Tramitació de la cèdula d’habitabilitat i butlletins de subministraments
Servei de rendes de lloguer garantit
Atenció 24 hores
Per a la seva major comoditat, posem a la seva disposició l’Oficina Virtual d’Avant Vivenda, on podrà accedir en línia les 24 hores del dia per consultar tota la documentació relativa al seu immoble. A més, podrà realitzar les següents gestions de manera senzilla i eficaç:
Notificar i solucionar incidèndies d’una manera ràpida i eficaç
Consultar les liquidacions i pressupostos
Sol·licitar certificats i documents

Gestió i manteniment d’obres

Ens assegurem que els seus immobles compleixin sempre les normatives vigents. Amb això, aconseguim no només revaloritzar la seva propietat, sinó també reduir costos i augmentar la seva seguretat.
Atenció d’incidències del dia a dia en matèria d’obres i manteniment
Elaboració d’informes tècnics
Obres de manteniment i rehabilitació d’edificis
Obres i actuacions d’adequació a normatives d’instal·lacions i serveis
Visites a les finques per un control en l’execució de les obres
Tramitació d’ajudes en la rehabilitació
En tots els casos, demanarem un pressupost de les actuacions a realitzar sense cap obligació, a fi d’obtenir l’aprovació de la propietat.

Consultoria immobiliària

El nostre departament de consultoria immobiliària està dirigit per un equip de professionals amb formació en àmbits com el jurídic, laboral, tècnic i fiscal. Aquests experts l’assessoraran i posaran a la seva disposició els següents serveis:

Assessoria jurídica
Procediments judicials per falta de pagament de rebuts
Assessorament jurídic en matèria de propietat urbana

Assessoria laboral
Confecció i presentació de contractes de treball
Altes i baixes a la Seguretat Social
Confecció i pagament de la nòmina d’empleats de les finques administrades
Confecció i pagament de taxes davant de la Tresoreria de la Seguretat Social
Calendaris laborals

Assessoria fiscal
Gestió de l’IVA
  • Confecció de llibres de factures rebudes i emeses
  • Pagament de les liquidacions trimestrals d’IVA
  • Confecció i presentació del resum anual amb terceres persones
  • Altes i Baixes en el Cens
Gestió de l’IRPF
  • Control de la deducció de l’IRPF en contractes d’habitatge
  • Sol·licitud de justificants d’ingressos a arrendataris
  • Informe mensual i anual de les retencions practicades

Assegurances

Aportem més de sis dècades d’experiència en la gestió immobiliària per personalitzar l’assegurança que millor s’ajusti a les seves necessitats. Vetllem per assegurar-nos que les seves cobertures s’adeqüin correctament als riscos que estem protegint.
Treballem amb les millors companyies asseguradores.
Enviï la seva consulta
Si té qualsevol consulta sobre els nostres serveis no dubti a omplir el formulari i enviar-nos la seva consulta.

    Accepto la política de privacitat d'Avant Vivenda.

    Open chat
    1
    Necessites ajuda?
    Hola,
    En què et podem ajudar?